czwartek, 15 sierpnia 2013

Indianka i Koń (sesja)

Dziś odbyła się moja sesja zdjęciowa... Z sesji ,,Indianka i Koń ", więc właścicielka jednego konia co jakiś dłuższy czas coś tam zagadywała, ale nigdy nie było czasu... Dokładnie 2 dni przed sesją dowiedziałam sie o niej :) Ale są wakacje i trzeba z nich korzystać prawda ??. Wiec z Asią wybrałyśmy się do lupa ;) I znalazłyśmy idealną indiańską tuniko/bluzke :) Pomyślałam jeszcze o bryczesach pod kolor wiec kupiłyśmy i szukałyśmy piórek...  Niestety nigdzie nie było, wiec przypomniałam sobie że mam koleżanke która ma gospodarstwo i trochę pierzastych przyjacielów  : P... Wiec umówiłyśmy sie na 8.45 u niej, ale niestety musiała jechać w ważnej sprawie.. Wiec przyjechalam do stajni wyczyściłam konia ubrałam sie poprawiłam troszkę i już byłam gotowa :) Zanim doszłyśmy troche porozmawiałyśmy jakie fotki można zrobić i jaki mamy plan : P . Znalazłyśmy miejsce i zaczęłyśmy sesje :) Czasami było świetnie a czasami nie kumałam co mam zrobić...Obróć sie , Ale nie aż tak nie całym ciałem : P.... No ale sesja według  mnie się ogólnie udała , i miło spędziłam dzień :) Łapcie tu fotki : D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz