wtorek, 29 kwietnia 2014

Brązowa Odznaka (Pzj)

A więc opiszę wam jak wyglądała Moja odznaka :) . A więc zdawałam w wrześniu było ciepło i iwg... :P   (dobra do rzeczy ) . Pierw była część teoretyczna , czyli z ponad 300 pytań losowałam 7 . I na nie które wiedziałam a na niektóre nie ;p  Był wielki stres ... Okazało się że ostatnie pytanie odfrunęło gdzieś daleko więc losowałam kolejne 3 (łącznie już 11 pytań ) . Okazało się że jedno z nich było na srebrną odznakę ale to nic :)  . Przeszłam , ufff...  Szybkie rozprężanie konia i część ujeżdżeniowa , malutki stresik ;p  Miałyśmy wszystko opanowane . Przeszłyśmy :D  No to część skokowa , tu już nie miałam żadnych obaw na tym to  mogę z zamkniętymi oczami zrobić :)  Tak jak już mówiłam kobyłka (Galaktyka)  kocha skakać wiec wszystko spokojnie przeskoczyłyśmy . I ta dam !! Zdane :D  Byłam w tym dniu bardzo szczęśliwa :)  Gdyby nie Galaktyka możliwe że bym nie zdała :)  Od odznaki minęło 2 lata .. W każdym roku mówię sb że zdam na srebrną, ale mam wielkiego lenia w dupie, albo coś innego wypadnie  ...  No ale kiedyś na pewno zdam :D   Zdjęcia : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz