wtorek, 29 kwietnia 2014

Krótko i na temat : Zbrosławice ;)

 W tej notce napiszę Moją recenzję na temat stajni w Zbrosławicach. A więc tak , ja jeździłam tylko tylko "na górze" , tzn Obok stajni "Na górce" , jest stajnia (u Manka -tak ją nazywają ;p) gdzie moja ciocia ma 3 konie . W tym jednego kucyka Galatykę GB , kucyk o złotym sercu do skoków . Jeździłam tam parę razy bo przygotowywałam się do zdania Brązowej Odznaki Jeździeckiej (pzj) .  Trenowała mnie P.Ala , jest wspaniałą instruktorką , tłumaczącą wszystko :)  W sumie dzięki niej zdałam odznakę :)  Ale jak ją zdobyłam napiszę wam innym razem :p . A więc stajnie u góry Polecam . Przejdźmy do Ośrodka Jeździeckiego (tego dużego, głównego). Niestety jestem zmuszona napisać ze znam bardzo dużo osób jeżdżących tam , i nie raz widziałam ich jazdy... Niestety skupiają się tam głównie na skokach, a nie na "dosiadzie , zebraniu, rozluźnieniu" , rzeczy których jeździec na wyższych skokach powinien umieć . Jest tam bardzo ładna hala ,  często odbywają się tam zawody :) .  Jest tam również restauracja i sklepik jeździecki . Restauracja piękna i pysznie gotują :)  A sklepik jeździecki super :)  Rzeczy które tam zakupiłam są "niezniszczalne" mam już niektóre rzeczy ponad 2 lata i wyglądają jak nowe :)  A więc to tyle na temat Stajni w Zbro . Tak jak mówiłam jest to Mi tylko Moja recenzja, i nie wszyscy muszą się z nią zgadzać , ja mówię to co ja widzę i jak myślę ;)


Ps. Zdjęcia na Galaktyce :)


1 komentarz: