sobota, 27 lipca 2013

Trafiłam tam gdzie moje miejsce :*

Jak przyjechałam do domu przypadkiem dowiedzieliśmy się że gdzieś w pobliżu jest stajnia :) Okazało sie że już koło niej byliśmy 2 lata temu tylko że od strony pól ... Widzieliśmy konie i chcieliśmy zapytać o jazdy, ale nie umieliśmy tam 2 raz trafić :( . Nie ważne tak jak mówiłam dowiedzieliśmy się o tej stajni jedna z pań nas pokierowała i znaleźliśmy tą stajnie :) Przez pierwsze 2 tyg ćwiczyliśmy kłus , stęp, przejścia ... Wszystkiego co trzeba :) Tam właśnie pierwszy raz nauczyłam sie wszystkiego, było dużo roboty ze mną :P ćwiczyć poprawny dosiad i iwg... Lecz po całych 2 miesiącach już galopowałam od tego czasu jeździliśmy w tereny , galopowaliśmy na ujeżdżalni i uczyłam się wspaniałego chodu konia, jakim jest galop :) Już 3 lata jeżdżę w tej stajni i nie mam za nic zamiaru jej zmieniać :) W tym roku mineło już 3 lata jak jeżdżę i powiem ze dużo mi to dało , już pierwsze zawody za mną , odznaka zdana :) W tym roku startuję na srebrną :) W następnej notce opiszę wam nieco więcej o mojej jeździe bo wiecej pamiętam a nie chce zmyślać :P 


Ps. Postaram sie dodawać codziennie, ale z braku czasu może się przedłużyć do 2 dni czekania :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz